1/05/2012

Shattering the skies above

045
Heippa! Kuten joku ehkä huomaa, oon tässä eilisen ja tämän päivän aikana muokkaillu vähän ulkoasua. Ehkä mä tästä joskus saan sen näkösen kun haluan. :)
046
No, tänään ei mitään uutta. Paljon pohdiskelua vaan; töistä, kavereista ja draamasta. Sen sellasta. Armotonta Triviumin raiskausta.
047
Huomenna nään Kadan. Mulla on ollu sitä ihan järkyttävä ikävä ja me nähtiin viimeks joskus melkein vuos sitten. Se apina kun sattuu asumaan tuolla jumalan selän takana...
057
Mutta öitä vaan kaikille, ei mulla muuta. :--) Ainiin, toivottavasti noi edelleen vähän jouluset kuvat ei haittaa.

4 kommenttia:

Iida V. kirjoitti...

oiii ihana ulkoasu c--: tykkäään

suvi kirjoitti...

aloin itkee koska tossa luki että näät kadan.

Milkholic kirjoitti...

iida, jee, hyvä et muutki ku mä tykkää ! C::

suvi, ilokses voin ilmottaa et joo, en nähny. toiseksee myös se et stadis on myös muit ku minä joit kada haluu nähä ja sillee.

suvi kirjoitti...

no joo nythä mä oon tosi ikionnellinen.