10/28/2011

Gives you hell

Joo hei se vielä, että huomasin että mut oltiin haastettu tälläseen kivaan pieneen haasteeseen, kiitos Taija! :) En sitten jaksa haastaa ketään, tehköön ne jotka haluaa..

1. Lempiruoka
Musta tuntuu ettei mulla sinällään oo mitään lempiruokaa, koska tykkään niin monista (liiankin monista) ruuista. Kanasalaatti, siskonmakkarakeitto ja wienerleike on kyllä kärjessä, ne on kaikki ihan erilaisia ruokia mut silti tosi hyviä. :)

2. Lempimakeinen
Tää ei tosiaan oo vaikee. Suklaa. Oon vetäny viime aikoina suklaata ihan liikaakin, mut oon vaan niin perso sille! Nomnom. :)

3. Lempiluettava
No mä en oo ihan hirveesti kirjoja lueskellu, vaikka haluaisinki, mut jotenki sitä aikaa ja jaksamista ei vaan oo ollu. Mut Nälkäpeli -sarja sekä Twilightit on ihan ehdottomia ykkösiä! Myös Dean Koontzin 60 tuntia on tosi koukuttava! Kannattaa lukea kaikki edellä mainitut! :)

4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä?
No mä en mitään käsitöitä harrasta. Oon aina ollu kuviksessa ja käsitöissä tosi huono, olin aina puutöissä... Mutta no en tiiä voiko sen käsityöksi laskea, mut tykkään koota erilaisia huonekaluja.. :D


5. Lempielokuva
No näitä vois listata maailman ääriin asti, koska tykkään aika monistakin leffoista. Harry Potterit, Avatar, Thirteen, Interview With Vampire, Troy, Last of The Mohicans, Pirates of The Caribbean -leffat ja kaikki, en ees muista kaikkia!

Ei tässä muuta! :)

2 kommenttia:

Janina kirjoitti...

"mut oon vaan niin perso sille!"

.....perso = ..?

Milkholic kirjoitti...

no siis sillee öä vaikee selittäääää. siis no öö et tekee mieli koko aja tai sillee usein ja sit tykkää siit tosi paljon ja sillee en osaa selittää.