10/28/2011

One

Päivä 15 – Unelmani

Skippaan tuon päivän 14 - eläinystäväni, koska meillä ei lemmikkejä ole.

Eli siis, unelmani. Aika iso käsite sinällään, en tiiä meinataanko tässä sellasia isompia unelmia vai vaan jotain pieniäkin.

Mut joka tapauksessa, monta vuotta mulla oli suurena unelmana tulla maailman parhaaks yleisurheilijaks. Nyttemin oon kasvanu eroon yleisurheilusta, mikä on sinällään tosi harmillista.

Nyt mun unelmia on ulkomaille muutto ja kielien oppiminen ja lempibändien keikoille pääseminen. Ulkomaille muuttaminen on sellanen mitä mä tosi paljon haluaisin, koska oppisin sitä kautta sitä kieltä ja tutustuisin siihen kulttuuriin, ja useesti musta tuntuu ettei Suomi oo mun paikka elää. Se on tylsä ja en tiiä, haluan nähä maailmaa! Lempiabändien näkeminen suurella keikkalavalla soittamassa sun lempibiisejä. Ah, se on vaan niin uskomattoman hienoo. Ykkösbändit täl hetkellä on Linkin Park ja Green Day ja toki mä haluaisin nähdä moniamonia muitakin bändejä.
--
Tänään kävin siis ottamassa tidididii huulilävärin! Kyllä, odotin sitä tosi paljon ja jännitti niin et ihan kädet täris! No ei se sit taas ollu niin paha ollenkaan eikä toi edes oo kipee. :) Verta tosta on vähän tullu ja koko ajan tarttuu tohon hampaaseen, et on vähän hankala syödä. :( Mut kyl se tästä!



Huomenna sitte heimo! Jeejee. (:

Ei kommentteja: