10/22/2011

I've become so numb

Päivä 9 – Uskoni

Mulla ei muuta kirjoteltavaa ole, niin päätin tätä haastetta nyt jatkella. En oo aivan varma taas, mitä tässä haetaan, mutta yritetään.

En usko Jumalaan, enkä oo ikinä uskonukkaan. En vaan voi uskoa johonkin, mitä ei ole todistettu oikeestaan millään tavalla. En voi uskoa että pilvien päällä elelee joku mies, joka "määräilee" meitä. Mä uskon evoluutioteoriaan, joten olis vähän ristiriitaista olla uskovainen, koska silloinhan mun "pitäisi" uskoa siihen, että Jumala on luonu kaiken mitä me nähdään. Olen siis ateisti.



Alienit, paranormaali, kuoleman jälkeinen elämä. Mihinkään noihin en oikeastaan usko, mutten oo myöskään uskomatta. Kaikenlaisia todisteita on ainakin kahden ensimmäisen kohdalla tuotu pöydälle, mutta mun mielestä ne ei ole vielä niin pitäviä ja todeksi todistetuja, että voisin niihin ihan täysin uskoa.



Sitten taas ihan normaalit jutut; rakkaus ja muut. No, kyllä mä ainakin rakkauteen uskon. Miten pitävää se on, siitä ei ole minkäänlaisia takeita tai mitään. Saatat rakastua johonkin päätä pahkaa, mutta tunteet voivat kadotakin yllättävän nopeasti.

Ei kommentteja: