10/30/2011

Staring back at me asking why

Skippaan tuon ensisuudelman..

Päivä 17 – Mieleisin muistoni

No näitä on jonkun verran, mut nyt haluun mainita kaikki kerrat, ku oon hengannu mun ihanan rakkaan kaveriporukan heimon (älkää kysykö mistä toi nimitys on tullu...) kanssa. c: ♥

031
039

Mä oon tuntenu Ninan Green Dayn keikan julkistamisen ajoista lähtien, mutta muut oon tuntenu alle vuoden. Kaikki nää ihmiset on kuiteki mulle ihan korvaamattoman tärkeitä, enkä haluis tosiaankaan luopuu kenestäkään näistä tyypeistä, vaikka musta usein tuntuukin ulkopuoliselta ja yksinäiseltä.

035
267

Mä en osaa tiettyä hetkeä ja muistoa oikeestaan valita, koska kaikki hetket jolloin oon näiden kanssa aikaa viettäny, on ollu tosi hienoja omalla tavallaan. Jotenkin kuitenkin tulee mieleen yks kerta, kun meitä oli monta mukana ja meillä oli tosi hauskaa. En ihan muista mitä kaikkee sillä kerralla tapahtu, mut loppujen lopuks ku jouduttii lähtee kotia päin, kaikki alko itkee. Minähän en itkeny.. mut oli se herkkää. :--D

367
001

Mut joka tapauksessa, kaikki muistot ja hetket heimon kanssa on sellasia, mitä en voi enkä pysty unohtaa.♥ Love u guys.

058

Ei kommentteja: