11/04/2011

It never ends

Heippa! Tässä englannin tunnilla atk-luokassa istuskellaan ja me kirjotetaan blogia! Okei, tällä kerralla piti vaan kommentoida kaverin postaukseen, ja mä kun olin nopee niin päätin sit tänne jotain kirjottaa. :)

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
No mä en ihan hirveesti mun synttäreitä muista, eikä ne oo niin merkitykselliset ollu moneen vuoteen. Ei vuosia täyttäminen niin iso juttu oo enää, jotenki. Paitsi sitten ku tulee 18 vuotta täyteen. :D

Mutta ekana mul tulee mieleen jotkut ala-aste aikana vietetyt synttärit, kun kutsuin monta monta kaveria koulusta ja me katottiin Hopeanuolta, pelattiin Tekkeniä ja tällästä. :D Ja sen muistan kans, että mulla ja mun siskolla oli tosi paljon pehmoleluja ja kaverit vähän sit riehu niiden kanssa. Mut muistelisin, että sillon oli tosi kivaa. :)

-
Ei mulla tähän hätään sen enempää asiaa oikeestaan oo. :)

Ei kommentteja: