11/30/2011

I had to fall

l 003

Heipparallaa. Edellisestä postauksesta on kulunut kuta kuinkin hmmm, 11 päivää tai jotain? Joo, hyvin aktiivinen olen tämän bloggauksen kanssa. Ei vaan oo tuntunu siltä et ois mitään syytä kirjottaa, koska onhan tää mun elämä melko sisällötöntä tavallaan. Viime aikoina oon tosin saanu itteni lähtemään hengailemaan uusien tuttavuuksien kanssa, mikä onki tosi kivaa ! Senkään takia en oo kauheesti kerinny postailemaan.

No mutta jeps, tässä ei oo siis sen kummempia tapahtunu. Koeviikkoa parhaillaan tässä käydään läpi ja huomenna on viimenen koe, terveystieto. Eilen ja tänään mulla ei ollu mitään kokeita, joten sain viettää aikaa kotona ja tällästä.

Uusia tuttavuuksia oon siis tässä muutaman viikon sisällä hankkinu melko runsaastikki ja oon tosi ilonen siitä, koska monet näistä tyypeistä on tosi kivoja! Kampissa on siis tullu pyörittyä tosi useenakin päivänä.

Tässä vähän aikaa sitten tuli pieniä (tai aika isoja itse asiassa) perheeseen liittyen, mutten niitä täällä vielä ainakana viiti jakaa. Ehkä sitten myöhemmin.

Mutta ei tässä sen enempää, jatkan Linkin Parkin kuuntelua ja sellasta, toivotaan että saan kirjoteltua myöhemminkin tällä viikolla! Ja älkääs unohtako avata ykkösluukkua huomenna. :)

Ei kommentteja: