12/13/2011

I'm on my own now


Heippa... Kai sitä vois täs taas vaihteen vuoks tänne jotakin kirjotella. Oon edelleen hirveen surkee bloggaaja, mutta mun elämä koostuu aika samoista jutuista joka päivä.
Herätys -> kouluun -> kotiin -> ehkä stadiin -> kotiin -> nukkkumaan. :D Tällästä se on.

No mutta anyways, tässä kovaa vauhtia lähestytään joulua ja vuoden vaihtumista! Tästä joulusta tulee tosiaan tositosi erilainen, koska me vietetään se mummolassa, muiden sukulaisten kanssa. Aika kivaa mun mielestä. :) Saa nähä koostuuko joulunvietto jostain erilaisista jutuista mummolassa ja onko joulupöydässä jotain erilaista.

Koulu on kamalaa. Kaikki sen varmaan jo tiesikin, mut mul nyt tuli suuri tarve ilmottaa siitä. En vaan jaksas käydä siellä, enkä tosiaan tiedä mitä teen sen koulun kanssa nyt.. Kai sitä pitäs vaan jaksaa. No ei täs kauaa mee, niin on jo pieni loma. :)

Eilen kattelin vähän Band of Brothersia, joka on ihan huippusarja! Se on HBO:n kymmenen jakson minisarja, joka, kyllä, kertoo sota-ajasta. Mitä tässä turhia sen enempää selittelemään, teijän pitää kattoa ite! :)

No joo, ei tässä muuta, vois varmaan kohta mennä vähän lepäilemään, ku vähän kipeenä edelleen oon. :) Ainiin, luin just joku aika sitte _37_ sivua historiaa! Oon hyvä!

Niin ja sori, kuvia en jaksanut ton enempää laittaa kun en jaksa niitä flickrin kautta latailla ja bloggerin kautta ladatessa laatu katoaa tuhkana ilmaan. Ja sen lisäks mun kuvasaldo viime ajoilta koostuu lähinnä kuvista joissa mun kaverit poseeraa, enkä usko että ne arvostais jos laittaisin kuvia niistä tänne. Mut ei muuta, hyvää tiistaipäivää. :)

Ei kommentteja: