11/16/2011

We will never rest

Ehh, anteeks. Oon ollu ihan kamalan surkee bloggari viime aikoina, mut mul on ollu tekemistä ja kaikkee. Koko viime viikkohan tuli vietettyä kampissa hengaillessa. Huomenna, tai viimeistään perjantaina meen sinne taas, kavereit näkee. :)

Koulustressi on ollu tänää aika huima ja oon alkanu ny siellä psykologilla käymää. Se sano, että mulla on todennäkösesti keskivaikee masennus. Jee. Nii ja sit lopetin tänään biologian ja fysiikan ykköskurssit ja käyn ne sit joskus myöhemmin. Ei oo oikein ne kyseisten aineiden jutut jääny päähän ja 7 koetta koeviikolla on aika paljon..

Sain tossa jokunen päivä sitte tietää et me vietetään jouluaatto mummolassa! Moni varmasti olis tässä vaiheessa tosi masentunu siitä, mut mä oon tosi ilonen! Koska pääsen näkemään sukulaisia paljon, aiempina jouluina kun en oo oikeestaa sukulaisia nähny. Toivottavasti saisin ne piilarit joululahjaks... ja toisen huulilävärin. Haaveilua haaveilua.

No, ei tässä muuta, en jaksa kuviakaan nyt laittaa, heippa! :)

Ei kommentteja: